loading...
سایت تفریحی خبری مدل جدید دوزلی,گالری عکس بازیگران,مد و زیبایی,مدل های جدید,مسائل جنسی و زنا شویی,اس ام اس جدید
hossein بازدید : 158 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

هنرمندان و بازیگران از عشق و عاشقس چه می گویند؟

خاطرات عاشقانه هنرمندان , خاطرات عاشقانه هانیه توسلی , خاطرات عاشقانه  فریدون جیرانی  ,  خاطرات عاشقانه مسعود ده نمکی , عکس های جدید هانیه توسلی , فیلم جدید فریدون جیرانی , بیوگرافی هانیه توسلی , عکس های مسعود ده نمکی معراجی ها , خاطرات مسعود ده نمکی از جبهه , خاطرات عاشقی هانیه توسلی , هانیه توسلی و همسرش , هانیه توسلی و دوستانش , خاطرات خسرو سینایی , بازیگران فیلم جدید فریدون جیرانی , فریدون جیرانی و ساخت فیلم جدیدش , معراجی ها مسعود ده نمکی , خاطرات

برای بسیاری از مخاطبان جالب است که درباره خاطرات عاشقانه شخصیتهای مشهور بیشتر بدانند و به همین بهانه مجله «تماشاگر امروز» به سراغ برخی از این چهره ها رفته و از آنها خواسته درباره خاطرات عاشقانه خود بگویند و جالب اینکه اغلب هم از صحبت در این باره طفره رفته اند. نقل قولهای تعدادی از شخصیتها را درباره خاطرات عاشقانه شان می خوانید:….

 

هانیه توسلی

دارم ولی نمی توانم جواب دهم.

فریدون جیرانی

الان همه به هم سوء ظن دارند پس شما هم باید فعلا عشق را فراموش کنید. تصویر عاشقانه ندارم. مسائل دیگر مهمتر است

مسعود ده نمکی

شما هم گیر دادین. دارم ولی گفتنی نیست. شطرنجی است. اما اگر تصویر عاشقانه بخواهید باید بگویم هنوز عکس رفقای دوره جنگ را نگاه می کنم.

علی نصیریان

خاطره عاشقانه ندارم

خسرو سینایی

ندارم ولی الان آن قدر خسته و درگیر هستم که آمدم اتاق تا زن و بچه ام را نبینم

چنگیر جلیلوند

۱۵ یا ۱۶ ساله بودم که عاشق یک دختر شدم و همیشه دنبالش می رفتم. یک روزن بارانی با چتر رفتم دم مدرسه اش و چتر را به او دادم و گفتم بذار دم در خانه تان. چتر را دم در خانه گذاشت. وقتی به مادرم گفتم عاشق شدم گفت هنوز برای تو زود است.

شاهرخ نادری

من از ۲۴ سالگی وارد رادیو شدم و ۶ سال تمام عشقم رادیو بود تا با پیشنهاد خانواده با همسرم که فرهنگی است ازدواج کردم؛ ازدواجی عاشقانه که تا امروز ادامه پیدا کرده و از همسر متشکرم که با من زندگی کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به مطالب سایت ما چه نمره ای می دهید!
    تبادل لینک رایگان با ما !
    آمار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 155
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 245
  • بازدید سال : 16,099
  • بازدید کلی : 217,270
  • تبادل لینک رایگان !